Söndag

Så skönt, trodde aldrig att denna vecka skulle ta slut. Jocke har varit bort nu 10 dagar och jag har känt mig väldigt ensam när Nelly varit på dagis. Jag har inte velat gå ut pga av kylan som varit. Så jag har mest bara varit hemma. I lördags var jag iof på stan med Åsa och shoppade och fikade lite.

Idag har det minsann varit härligt väder. Vi har redan hunnit varit ute en och halv timme i morse. Det finns små snöhögar här utanför oss som grannungarna har gjort till backar. Nelly tyckte det var roligt att åka i dem. Sen tror jag att hon har skaffat sig en pojkvän här på gården, eller närmare fått sig en beundrare. Albin heter han. Så söt dom var när dom kramades :)

När Nelly vaknar från middagsluren ska vi gå en sväng till Madde på Porsön. Hon har varit borta nu flera veckor så det ska bli trevligt att träffa henne. Sen så får vi ju komma ut en stund till åxå, inte fy skam det :)

Nu måste jag göra iordning kalufsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0